maandag 16 mei 2016

Van Vendome naar Tours

Rit 7 niet meer gevonden en als ik Gps aan PC hang, want had al de ritten op kaartje staan lukte kopiëren wel maar Gps liet de rit niet zien. Dus nu met kaart van boekje van Clement Sweerman. Tot we aan rit 8 zijn want de rest staat er wel op. Stel de Gps wel in naar begin van rit 8.
De zitbeentjes begin ik wel te voelen. Daarom vandaag geen te lange rit.
Naar Tours ongeveer 70 km en dan wat luieren en sightseeing.
Via booking.com.  Hotelletje Saint Jean bijna in het centrum geboekt. Die 70 km zijn er uiteindelijk 93 geworden. Op de kaart en met Gps dat werkt niet samen. Dus enkel op kaart afgegaan. Onderweg nog wat klimmetjes maar viel nog mee?
Tours zelf was wel een probleem. Veel verkeer en groot om iets te zoeken op kaart. Dan Gps terug genomen en uiteindelijk in het hotel geraakt.
Daarna wat ronggeslenterd en terrasje gedaan.
Hier de rit van vandaag.
https://connect.garmin.com/modern/activity/1172387542?share_unique_id=2

En nog wat sfeerbeelden.


7 opmerkingen:

  1. Amai
    Hede daar wijn gekocht ook ziet er goed uit.
    Goe slapen en dan ertegenaan
    ������

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt wel een tikkeltje jaloers. Maar het zijn echt wel lange ritten. En zelfs als het kortere ritten zoude zijn,zou ik ook maar 5 dagen kunnen volhouden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel een tikkeltje jaloers. Maar het zijn echt wel lange ritten. En zelfs als het kortere ritten zoude zijn,zou ik ook maar 5 dagen kunnen volhouden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks om op jaloers te zijn Ellen.Tis afzien maar daar heb ik voor gekozen.Ook wel een beetje genieten natuurlijk. Ik mis wel al te Kids.

      Verwijderen
  4. Als ik dat zo zie denk ik niet dat gij veel kilokes gaat kwijt spelen aan die zware fietstocht :-) Geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik dat zo zie denk ik niet dat gij veel kilokes gaat kwijt spelen aan die zware fietstocht :-) Geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn riem zit toch al een gaatje verder.Mijn beenspieren dan weer wat dikker. Grtjs aan iedereen

      Verwijderen